Komentari i analize posvećeni medijskom tretmanu predizborne kampanje.
Foto: Izbori.ba
Kako je BN televizija prodala svoje gledaoce jednoj stranci i koaliciji koju ona predvodi.
Službeni početak izborne kampanje za Opće izbore u BiH je 12. septembra 2014. godine i traje 30 dana.
Naš saradnik prati bh internet prostor u vrijeme predizborne kampanje.
Fotograf Jim Marshall bilježi za Media.ba predizbornu kampanju na ulicama bh gradova.
Kakav je Dnevnik 2 na RTRS- u prvog dana predizborne kampanje? Upravo predizborni. Najpredizborniji od svih.
Kako je zabilježen početak predizborne kampanje SBB-a u Dnevnom Avazu.
Zašto su mnogi mediji na području TK kampanji pristupili bez posebnog entuzijazma.
Aleksandar Brezar o predizbornoj upotrebi interneta i društvenih medija.
Predizborna kampanja na ulicama bh gradova kroz objektiv Jima Marshalla.
Kako izgleda predizborni matrix na domaćim internet portalima?
Tokom predizborne kampanje za Opće izbore BH novinari će raditi na monitoringu 21 medija u BiH.
Situacija u kojoj je zatečen tim Mustafe Cerića i vic o Muji koji pokušava da pomuze kravu.
Koji profesionalni standardi važe za Avaz kao privatno glasilo i za FTV koja to nije.
Predstaviti balansirano sve političke subjekte u predizbornom informativnom programu nije ni najmanje lak posao.
Kad se predizborni program izmjesti u specijalizovane emisije, a Dnevnik koristi kao poligon za propagandu.
Prikupljeni rezultati će biti objavljeni u četiri izvještaja o monitoringu ponašanja medija za vrijeme predizborne kampanje.
Kako jedna stranka koristi snažnu povratničku inicijativu za predizborne svrhe.
Izbori u BiH stranim medijima, bh. dijaspora na izborima- pogled iz Londona.
Kako stranke, naročito one sa predsjedničkim kandidatima, izlaze na kraj sa vlastitim prisustvom na internetu.
"Samo nam generalni štrajk može pomoći".
U prvoj sedmici predizborne kampanje, stranke su potrošile 267.000 KM na zakup prostora u elektronskim i štampanim medijima.
Treća je sedmica predizborne kampanje. Propagandne mašinerije su se zahuktale.
Mediji u RS-u su se utopili u stranačku učmalost čineći ove izbore još dosadnijim. Gotovo suvišnim.
Izvještavanje o izborima - ovisno, neprofesionalno i često primitivno.
Nositelji nepriličnog govora su u najvećem broju politički kandidati ili lideri političkih stranaka.
Politolog Jasmin Mujanović o medijima i izborima u BiH.
Na društvenim mrežama je Lagumdžijin govor ostao u sjeni njegovog maničnog ponašanja.
Medijsko izvještavanje kao kolateralna šteta unutarstranačkog sukoba.
Zašto čovjek za razumijevanje člana 9.6. Izbornog zakona treba imati postdiplomski.
Kao predizborni informativni program BN televizije?
Fotograf Jim Marshall i fotografije predizborne kampanje širom Hercegovine.
Prizori snimljeni na današnji dan, prije dvije godine u Aleji lipa. Bio je dan lokalnih izbora.
Rezime predizborne kampanje na bh internet portalima.
Kakva je veza Kemala Malovčića sa izbornim procesom u BiH?
Kada prođu izbori, manje ćemo slušati o običnom čovjeku i običnim ljudima.
O (ne)odgovornosti kandidata koji su se odbili pojaviti na Javnom servisu BiH.
Da živim u Bosni, ja bih izašla na glasanje, ali bih glasala za Alana Forda za predsjednika.