Izbori 2014: SDA najviše utrošila na kampanju
Izbori 2014: SDA najviše utrošila na kampanju
Monitoring izborne kampanje koju je za prvih šest dana kampanje uradio Transparency International Bosne i Hercegovine, pokazao je da je Stranka demokratske akcije (SDA) imala više oglasa nego sve ostale stranke zajedno.
Na osnovu analize deset odabranih političkih stranaka, Transparency International je izvršio praćenje i analizu oglašavanja u elektronskim i štampanim medijima. "Na isti način, kada se uporede oglasi koji promovišu kandidate, najviše objava zabilježeno je za kandidata SDA za člana Predsjedništva Bakira Izetbegovića – 66 objava, odnosno 18% ukupnog broja objava", navodi se u saopštenju. Drugi po oglašavanju je Savez za promjene (oko 59.000 KM), u koji nisu uključena zasebna oglašavanja stranaka koje su u ovoj koaliciji. Narodna stranka Radom za boljitak i Demokratska fronta nisu imale oglasa na TV stanicama i u novinama pokrivenim monitoringom.
Samo na zakup prostora u elektronskim i štampanim medijima, bez procjene troškova pripreme kampanje koji će biti naknadno uvršteni u sedmičnim izvještajima, stranke su potrošile oko 267.000 KM.
Kada je u pitanju izbor medija za oglašavanje stranaka, najviše objava reklama političkih stranaka i kandidata emitovano je na Hayat TV, odnosno 91 oglas ukupne komercijalne vrijednosti 43.145 KM, dok je najveća komercijalna vrijednost oglasa zabilježena na RTV BN (54.778,23 KM).
Detaljniji rezultati monitoringa prve sedmice kampanje dostupni su na stranici Transparency International Bosne i Hercegovine.
Izvor: TI