Vero: Zašto svi pričaju o ovoj novoj društvenoj mreži
Vero: Zašto svi pričaju o ovoj novoj društvenoj mreži
Frustracije korisnika sa promjenama u Instagramovom algoritmu dovele su do iznenadnog porasta broja korisnika slične društvene mreže.
Društvena mreža Vero, pokrenuta 2015. godine, prije sedam dana nije bila ni među prvih 1500 aplikacija po broju downloada. Tokom ovog vikenda, to se promijenilo, kada je broj preuzimanja u roku od 24 sata dosegao pola miliona i srušio servere tima nepripremljenog za ovakav razvoj događaja.
Iznenadnu popularnost aplikacije, koja vizualno podsjeća na Instagram i korisnicima dozvoljava postavljanje slika, teksta i preporuka za filmove, knjige i TV serije, objašnjava se frustriranošču korisnika drugih mreža algoritmima koji sadržaje više ne prikazuju hronološki, kao i reklamama, kojih nema na Veru. Aplikacija je, kako kažu osnivači, besplatna za prvih milion registrovanih korisnika, nakon čega će se kreiranje naloga plaćati, što je potaklo korisnike Instagrama i Tumblra da na svojim profilima na ovim mrežama pozovu prijatelje da im se pridruže na Veru, dodatno potičući broj preuzimanja aplikacije.
Da li će ova iznenadna popularnost Vera potrajati, ostaje da se vidi. Nezadovoljni korisnici velikih društvenih mreža su i u prošlosti masovno otvarali naloge na novim servisima, poput mreže Ello, da bi te mreže s vremenom pale u zaborav.