Playboy prestaje objavljivati slike golih žena
Playboy prestaje objavljivati slike golih žena
Časopis koji je objavljivanjem provokativnih fotografija postigao kultni status u Americi ali i šire, prestaje sa objavljivanjem fotografija golih žena.
Nova uređivačka politika stupa na snagu od marta 2016. godine i, prema riječima Scotta Flandersa, izvršnog direktora kompanije, sa njom se složio i osnivač Hugh Hefner. "Ta bitka je gotova. Danas vas samo klik dijeli od bilo kakvog seksualnog čina koji možete zamisliti. I to besplatno. U ovom trenutku golotinja je passé, nema više važnosti", smatra Flanders. Playboy će i dalje objavljivati fotografije žena u provokativnim pozama no žene na tim fotografijama više neće biti potpuno gole.
Prema analizama, Playboy, čiji je tiraž pao sa 5,6 miliona, koliko je prodavano '70-ih godina, do 800 000 danas, većinu zarade ostvaruje licenciranjem svog čuvenog logotipa, jednog od tri najprepoznatljivija na svijetu.