Daily Mail ima najveći korisnički angažman na Facebooku

Daily Mail ima najveći korisnički angažman na Facebooku

Daily Mail ima najveći korisnički angažman na Facebooku

Britanski tabloid trenutno ima najveći korisnički angažman na Facebooku u odnosu na druge izdavače na engleskom jeziku.
 
Foto: Pixabay
 
Sa preko više od 26 miliona interakcija u julu, Daily Mail je stranica sa najvećim angažmanom korisnika na Facebooku, pokazalo je istraživanje platforme za monitoring društvenih medija NewsWhip. 
 
Drugo mjesto na listi zauzela je stranica Boredpanda.com, dok je treći Huffington Post. Najbolji izdavači s ove liste kontinuirano dostižu desetine miliona interakcija svakog mjeseca, navode iz NewsWhipa.
 
Prilikom analize korisničkog angažmana u obzir su uzete interakcije korisnika - lajkovi, komentari, podjele i reakcije na linkove sa stranica na engleskom jeziku, a rezultati se odnose na juli 2017. godine.
 
Daily Mail je konstantno prisutan na NewsWhip rang listi izdavača već neko vrijeme, ali ovo je prvi put da su zauzeli vodeću poziciju.
 
"Pobijedili su konkurente sa liste top izdavača na društvenim mrežama kao što su Huffington Post i BuzzFeed u julu i uspjeli su da povećaju svoj ukupni angažman za oko četiri miliona interakcija otkako smo posljednji put ispitivali vodeće stranice u martu", navode iz NewsWhipa i dodaju da je napredak postignut vjerovatno zbog fokusiranja Daily Maila na američko tržište, te da je stranica poznata po svojim živopisnim naslovima koje koristi kako na izvornoj stranici, tako i na društvenim mrežama.