OSCE: Vodič kroz društvene medije
OSCE: Vodič kroz društvene medije
Društvene mreže danas predstavljaju novi vid komunikacije i dijeljenja ideja na način koji nismo mogli zamisliti prije par godina. Zahvaljujući digitalnoj eri u narednih nekoliko godina većina svjetske populacije će moći učestvovati u kreiranju i dijeljenju sadržaja. Društvene mreže poput Facebook-a, Twitter-a i YouTube-a olakšavaju dijeljenje informacija, primanje i komentarisanje sadržaja kao i diskutovanje o idejama i razvojima.
Iz Ureda predstavnika za slobodu medija OSCE-a početkom februara mjeseca objavili su Vodič kroz društvene medije. Ovaj vodič služi kao dodatak potencijalnim promjenama u društvenim medijima i njihovoj povezanosti sa slobodom izražavanja i slobodom medija. U člancima i specifičnim slučajevima tekstovi u vodiču koncentrisani su na polje društvenih medija i njihovog uticaja na novinarstvo. Sadržan od tematika kao što su društveni mediji i društvene mreže kao novinarski alat, novinarsko istraživanje u digitalnom dobu, sloboda izražavanja u digitalnom dobi i mnoge druge.
Vodič nudi i preporuke na kraju publikacije, kako bi obezbjedio upute koje su primjenjive i danas, no koje će se vjerovatno trebati prilagoditi u budućnosti kako se društveni mediji budu razvijali.
Vodič možete preuzeti na stranici OSCE-a.
Izvor: OSCE