Novi mediji na Svjetskom ekonomskom forumu
Novi mediji na Svjetskom ekonomskom forumu
Svjetske news agencije su najavile povećano korištenje novih medija za potrebe izvještavanja sa ovogodišnjeg Svjetskog ekonomskog foruma u Davosu.
Kako prenosi AFP, reporteri Thompson Reuters-a će sa ovogodišnjeg Svjetskog ekonomskog foruma u Davosu, koji počinje 28.1.2009. i okuplja državnike i stručnjake iz cijelog svijeta, izvještavati i putem Twittera i YouTube-a. Web sajt za društveno umrežavanje MySpace također šalje reportere zadužene da atmosferu i vijesti iz Davosa prenesu na web. Britanski Financial Times dešavanja u Davosu, gdje su ove godine glavne teme globalna finansijska kriza i klimatske promjene, pokriva putem kombinacije novih medija: Twittera, online videa i blogova gostujućih stručnjaka.
Popularnost korištenja novih medija pri prenošenju vijesti raste svakodnevno, što pokazuje primjer inauguracije američkog predsjednika Baracka Obame, koja je, u partnerstvu sa CNN-om, bila praćena na Facebook-u. Web sajt za microblogging, Twitter, na popularnosti među medijima dobio je zahvaljujući tome što su upravo ovdje prvi put objavljene vijesti poput one o zemljotresu u Kini, rušenju aviona u rijeku Hudson itd.
Izvor: Editors Weblog, World Economic Forum