Zbog nesigurne zarade malo inovacija na glasovnim platformama

Zbog nesigurne zarade malo inovacija na glasovnim platformama

Zbog nesigurne zarade malo inovacija na glasovnim platformama

Jedan od najvećih izazova za medijske kuće koje bi radile u ovoj oblasti je kako da monetizuju sadržaj na uređajima na glasovno upravljanje.

Svaka deseta osoba u SAD-u i UK koristi pametne zvučnike odnosno glasovne platforme, pokazalo je istraživanje Reuters instituta za studij novinarstva, ali ih vrlo malo koriste za konzumaciju vijesti i podcaste. S tim dolazi i mali interes medijskih izdavača da ulažu u inovacije i produkciju, iako je za pojedine medije, poput televizije i radija, relativno lako prilagoditi sadržaj.

“Postoji razlika između emitera koji već imaju audio (i video) sadržaje koje mogu koristiti na ovim platformama i nekadašnjih štampanih publikacija kojima bi više odgovarale prilagođene i riskantne strategije”, kaže Nic Newman, autor istraživanja i istraživač Reutersovog instituta.

Jedan od najvećih izazova za medijske kuće koje bi radile u ovoj oblasti je kako da monetizuju sadržaj na uređajima na glasovno upravljanje. Ali kako Newman kaže, postoje određene strategije koje pojedini mediji isprobavaju i koje se baziraju na dužim audio formatima, poput radija uživo ili podcasta gdje su primjenjivi postojeći marketinški modeli.

Još jedan od izazova u primjeni glasovno upravljanih uređaja je i pitanje privatnosti, što je, kako je istraživanje pokazalo, predstavljalo najveću dilemu za one koji su odlučivali da li da ih kupe.

“Većina je zabrinuta zbog privatnosti na intelektualnom nivou ali u praksi pogodnosti prevagnu nad brigama. Pomaže ako razgovarate s nekim ko ga već ima ili ako ga vidite kako funkcioniše”, kaže Newman.

Journalism.co.uk piše da mnogi korisnici Amazonove Alexe ili Google Home zapravo i ne znaju šta da rade s tim i budući da daju naredbe, korisnicima je teško shvatiti šta tačno treba da traže. Newman dodaje da će biti zanimljivo vidjeti kako će te platforme privući medijske izdavače da osmisle sadržaj koji će moći biti prilagođen upitima korisnika uređaja na glasovno upravljanje, ali i da je optimističan u pogledu razvoja u ovom pravcu u medijskoj industriji.

“Ove tehnologije su još uvijek u ranoj fazi. Sve više ćemo koristiti svoj glas da kontrolišemo uređaje i pristupamo medijima, jer je brže i pogodnije nego ekrani na dodir ili daljinski upravljači”, zaključuje Newman.

Izvor: Journalism.co.uk

___

Želite sedmični pregled vijesti, analiza, komentara i edukacija za novinare u Inboxu Vašeg e-maila? Pretplatite se na naš besplatni E-bilten ovdje.