SAD: Online mediji zapošljavaju više žena nego televizija i štampa
SAD: Online mediji zapošljavaju više žena nego televizija i štampa
Online mediji bliže su postizanju rodne ravnopravnosti od tradicionalnih, pokazuju podaci iz SAD-a.
Istraživanja o zastupljenosti žena u medijima obično pokazuju da su u većini novinarskih poslova manje prisutne nego mušakarci, te je istraživanje koje je proveo Ženski centar za medije u martu 2017. pokazao da su muškarci prisutniji i kao izvještači i kao izvori priča, u procentima od 78% na radiju i televiziji i 62% u štampanim medijima. No, novi podaci iz SAD-a pokazuju da je situacija u online medijima ipak drugačija.
Prema izvještaju koji je objavila Američka asocijacija urednika (ASNE), zastupljenost žena u medijima koji sadržaje objavljuju samo online iznosi oko 50%, a online mediji prednjače i u zapošljavanju pripadnika manjinskih skupina.
Zbog čega je to tako, istraživači još uvijek nisu sigurni. Da li su u pitanju bolje prakse zapošljavanja ili činjenica da se određeni broj online medija fokusira isključivo na žensku publiku, pitanja su koja je potrebno dodatno istražiti.
“Postoje pretpostavke da online medijske organizacije imaju bolje prakse zapošljavanja i zadržavanja žena, no to je sve što trenutno imamo - pretpostavke, bez konkretnih podataka", kaže izvršni direktor ASNE, Teri Hayt, povodom predstavljanja izvještaja.
Izvor: CJR