Nielsen rejting od sljedeće godine uključuje i mobilne uređaje
Nielsen rejting od sljedeće godine uključuje i mobilne uređaje
Kompanija za mjerenje gledanosti televizijskih programa Nielsen svojim je naporima da ostane u korak sa novim tehnologijama dodala i obavještenje da će od septembra 2014. u podatke o gledanosti biti uključeni i mobilni uređaji.
Mjerenje će, prema najavama, uključivati samo tzv. linearnu gledanost, odnosno gledanost TV programa u vrijeme njihovog prikazivanja na televizijskim stanicama, te emisije koje korisnici kasnije gledaju na svojim uređajima neće ulaziti u ukupne brojeve. Ažurirana verzija hardware-a i softwarea za praćenje biće instalirana u 23,000 američkih domaćinstava koja učestvuju u mjerenju u narednoj godini.
Ovo je finalni korak u Nielsenovoj trogodišnjoj strategiji prilagođavanja metodologije mjerenja novim tehnologijama i medijima, koju je ova kompanija počela 2009. pod sve većim pritiskom oglašivača i promjena na medijskoj sceni.