Privatizacija medija – poslednji put?
Privatizacija medija – poslednji put?
Dva suprotna pogleda na medijsku reformu u Srbiji – Sindikat i NUNS.
Radoica Milosavljević, Kruševljanin koji se bavi proizvodnjom plastične ambalaže i bio je dugogodišnji funkcioner SPS-a, izlicitirao je u prvom krugu ovogodišnje privatizacije u Srbiji osam lokalnih medija (RTV “Pančevo”, RTV “Kruševac”, RTV Kragujevac, RTV Caribrod, RTV Brus, TV Požega, TV Pirot i Centar za informisanje novi Kneževac), supruga jednog fudbalera kupuje novosadsku televiziju “Apolo”, Autor-servis “Zoki” kupio je list “Pančevac”. Niko se nije javio da po ponuđenoj ceni kupi TANJUG i novosadski “Dnevnik”, koji idu po nižoj ceni u drugi krug privatizacije.
Ovo su samo neki od rezultata poslednjeg ciklusa privatizacije medija u Srbiji. Sindikat novinara Srbije (SINOS) imao je suprotne stavove o privatizaciji od Asocijacije medija i novinarskih udruženja okupljenih u Medijsku koaliciju (Udruženje novinara Srbije, Nezavisno udruženje novinara, Nezavisno društvo novinara Vojvodine, Asocijacija nezavisnih elektronskih medija - ANEM i Lokal pres).
Za media.ba svoje ocene medijske reforme iznose Dragana Čabarkapa, predsednica SINOS-a i Vukašin Obradović, predsednik NUNS-a.