Publici je važno ko dijeli vijesti, ne samo ko ih objavljuje
Publici je važno ko dijeli vijesti, ne samo ko ih objavljuje
23/03/2017
Ukoliko žele povećati povjerenje svoje publike, mediji bi trebali početi obraćati pažnju i na to ko dijeli njihov sadržaj na društvenim mrežama, pokazala je nova američka studija.
Foto: Facebook
Čitaocima nije samo važno koja medijska kuća je objavila određenu informaciju, nego i ko tu infromaciju dalje širi putem Facebooka, rezultati su istraživanja u sklopu projekta Media Insight.
Ukoliko članak na Facebooku podijele osobe u koje čitaoci imaju povjerenje, veća je vjerovatnoća da će takvom članku publika više vjerovati, povećat će se angažman u odnosu na originalnu vijest, uključujući i nova dijeljenja članka.
Osobe koje dijele medijski sadržaj utiču i na odnos čitalaca prema drugim aspektima članka: "Kada ljudi vide vijest od osobe kojoj vjeruju, veća je vjerovatnoća da će smatrati da ona ima tačne činjenice, sadrži različite uglove gledanja, i da je dobro napisana, nego kada isti članak podijeli neko prema kome su skeptični", pokazuje studija, piše Nieman Lab.
Studija ima svoje nedostatke jer je u obzir uzeto samo kakav odnos publika ima prema člancima koje dijele javne ličnosti. U ovom slučaju to su, između ostalih, bili, Oprah Winfrey, Dr. Oz, Gwyneth Paltrow, CNN-ov dopisnik za oblast medicine Sanjay Gupta i trenerica Kayla Itsines.
Da je bitno i ko dijeli vijest, a ne samo ko je objavljuje, pokazalo je i nedavno istraživanje koje je Commom Sense Media provela među djecom i mladima od 10 do 18 godina u SAD-u. Studija je potvrdila da ta dobna skupina posebno vjeruje vijestima koje dijele članovi njihove porodice i učitelji.