Oko četvrtina članaka sadrži embedovane postove
Oko četvrtina članaka sadrži embedovane postove
21/10/2016
Skoro četvrtina medijskih članaka sadrži embedovane postove sa socijalnih mreža, rezultati su nove studije provedene u SAD-u.
Foto: Pixabay
Oko 23 posto članaka sadrži embedovane postove sa društvenih mreža, pokazala je analiza platforme za unaprjeđenje medija SAM.
Tokom istraživanja je analizirano milion web stranica s fokusom na izdanja velikih medijskih kuća u SAD-u kao što su New York Daily News, Fox News, Vox, CNN i Forbes.
Istraživanje je pokazalo i da deset posto embedovanih postova bude izmijenjeno ili ih autori uklone, u periodu nakon objavljivanja članka.
Za potrebe analize korišten je besplatni alat Report Card koji omogućava izdavačima da saznaju koliko se embedovanih postova nalazi na njihovoj stranici, kao i to da li su postovi editovani ili uklonjeni.
Twitter je najpopularnije mreža sa koje se preuzimaju embedovani sadržaji, sa 59 posto od ukupnog broja analiziranih postova. Slijedi YouTube sa 26 posto i Instagram sa 14 posto udjela.
Facebook je zastupljen sa samo jedan posto od ukupnog broja embedovanog sadržaja, a u izvještaju se navodi i kako ta društvena mreža nije bila proaktivna u podsticanju medijskih organizacija da koriste emedovane postove.
Kompletno istraživanje dostupno je na ovom linku.
Izvor: Journalism.co.uk