Novi život za stare vijesti na Facebooku
Novi život za stare vijesti na Facebooku
Korištenje nedavno uvedene opcije tzv. frictionless sharinga na Facebooku dovelo je do zanimljive pojave "uskrsnuća" starih članaka na novinskim web sajtovima.
Integracija novinskih web sajtova sa Facebook-om i uvođenje tzv. frictionless sharinga, pri kojem se naslovi članaka koje korisnik pregleda prikazuju svim njegovim prijateljima, udahnuli su novi život u neke davno objavljene članke i neke od njih doveli do viralne popularnosti. Tako se od uvođenja ove opcije u septembru, na listama najpopularnijih članaka na web sajtovima The Guardian i The Independent pojavljuju vijesti stare preko godinu dana, čiji naslovi su na neki način atraktivni ("Dvanaestogodišnjak je najmlađi otac") i koji se šire putem profila korisnika Facebooka.
Iako kontroverzno, ovakvo automatsko širenje pročitanih naslova pokazalo se pozitivnim za novinske web sajtove, budući da se mlade generacije sve češće okreću društvenim mrežama u potrazi za vijestima i da, kada do web sajta dođu preko neke zanimljive stare vijesti, često pronalaze i druge sadržaje koji ih tu zadržavaju.
Izvor: FT Tech Hub, Mashable