(Ne)moć lokalnih medija u BiH

(Ne)moć lokalnih medija u BiH

Donosimo video zapis najvažnijih dijelova debate pod nazivom (Ne)moć lokalnih medija – položaj lokalnih radio i TV stanica u BiH koja je održana krajem decembra 2009. u Mediacentru Sarajevo. 

Prema registru Regulatorne agencije za komunikacije u Bosni i Hercegovini postoji preko sto radio stanica, od kojih polovinu čine privatne postaje. U vremenu kada medijsko tržište predstavlja jedno od najrizičnijih i najneuređenijih, ove stanice moraju da nađu odgovore na niz pitanja – kako osigurati finansijski opstanak? Da li su prinuđeni i koliko da prilagođavaju svoj program potrebama tržišta? Ko su njihove ciljne grupe? Kakvu ulogu imaju u javnom mnijenju BiH i kako je sami definišu?

 

 

Ova pitanja predstavljala su okvir za tribinu koja je krajem decembra prošle godine organizovana u Mediacentru Sarajevo, povodom zatvaranja projekta Veza za zajednički angažman (VEZZA), koji je Mediacentar implementirao posljednjih šest godina, uz podršku Švicarske agencija za razvoj i saradnju. Cilj projekta bilo je osnaživanje lokalnih radio stanica za produkciju kvalitetnog programa koji odgovara na potrebe i aktuelne teme u lokalnim zajednicama i na taj način unaprijediti političku i javnu odgovornost.

 

15 lokalnih radio i TV stanica je učestvovalo u programu Veza. Predstavnici nekih od njih bili su i gosti na tribini – Senka Kurt, glavna i odgovorna urednica Radija Stari Grad iz Sarajeva, Alem Lolić, menadžer radija TNT iz Travnika, Radmila Žigić, direktorica PAN Radija iz Bijeljine i Zoran Ćatić, glavni i odgovorni urednik EFM Studentskog radija iz Sarajeva.

Tribinu je vodila i moderirala Slobodanka Dekić.