Naomi Osaka i LeBron James pokreću novu medijsku kompaniju
Naomi Osaka i LeBron James pokreću novu medijsku kompaniju
22/06/2022
Hana Kuma će proizvoditi priče koje su “kulturno specifične, ali univerzalne za svu publiku”.
foto: Screenshot / Twitter
Japanska teniserka Naomi Osaka zajedno sa četvorostrukim NBA šampionom LeBronom Jamesom pokreće novu medijsku kompaniju imena Hana Kuma kojoj je cilj da istakne „osnažujuće“ i „kulturno specifične“ priče.
Ova kuća će proizvoditi priče koje su “kulturno specifične, ali univerzalne za svu publiku” i već ima nekoliko spremnih projekata uključujući i dokumentarni film o Patsy Mink, prvoj obojenoj ženi koja je izabrana u Kongres Sjedinjenih Američkih Država.
“Sadržaj u doba streaminga ima globalniju perspektivu. Ono što me uzbuđuje je to što mogu inspirisati ljude i pričati nove priče, posebno one koje sam htjela vidjeti kada sam bila dijete. Uvijek sam željela da vidim nekoga poput mene”, navela je četverostruka Grand Slam šampionka Osaka, kojoj je otac Haićanin a majka Japanka.
Jedan od projekata kuće uključuje i kuhanje i haićansku zajednicu.There’s reason we call ourselves an Empowerment Company. This incredible woman and the stories she is going to bring to life is EXACTLY what we about!!!Incredibly proud to call her my partner. @naomiosaka @makespringhill #MoreThananAthlete https://t.co/mellHFKP9Q
— LeBron James (@KingJames) June 21, 2022
“Gledam mnogo emisija u vezi sa hranom, na primjer takmičenja u kuhanju, jer volim da kuham”, kazala je Osaka.
Ona je otvoreno govorila o temama o kojima se ne govori mnogo. Bila je jedna od prvih pristalica Black Lives Matter - pokreta koji nastoji da istakne rasizam, diskriminaciju i nejednakost koju doživljavaju obojeni ljudi. Prošle godine je pokrenula globalnu raspravu o mentalnom zdravlju među sportistima kada se povukla sa French Opena. Takođe je otkrila da je vodila borbu sa depresijom i anksioznošću.
Kompanija SpringHill, koju su osnovali NBA zvijezda LeBron James i njegov poslovni partner Maverick Carter, biznismen i medijska ličnost, služit će za finansiranje, poslovanje i produkciju Hane Kume koja će, kako navodi ova kompanija, graditi poslovni model za sportiste koji žele biti kreatori sadržaja, te pričati priče izvan sporta kojim se bave na kreativan, uticajan i provokativan način.
Hana Kuma (hana na japanskom jeziku znači “cvijet”, a kuma “medvjed”) također je u partnerstvu s platformom za razmjenu kriptovaluta FTX i zdravstvenom platformom Modern Health.
___
Želite sedmični pregled vijesti, analiza, komentara i edukacija za novinare u Inboxu Vašeg e-maila? Pretplatite se na naš besplatni E-bilten ovdje.